Szkolenia

Szkolenia z chip tuningu

Szkolenia

Słuchacze na kilkudniowych kursach nauczyć się mogą chip tuningu silnika, programowego obsługiwania DPF i FAP, wyłączania EGR, sond lambda, tabeli błędów i poszczególnych kodów DTC. Szkolenie (w zależności od poziomu) obejmuje nie tylko sterowniki Bosch, ale także Siemens, Delco, Delphi, Marelli i inne. Uczymy także tuningu ciężarówek i traktorów, wliczając w to najnowsze modele EURO6, wyposażone w SCR AdBlue. Dodatkowym celem szkolenia, w czasie którego zostaną przedstawione bardzo ciekawe i nigdy niepublikowane informacje, jest nauczenie uczestników, jak ECU naprawdę działa i jakie są realne możliwości dokonywania modyfikacji parametrów ECU. Za pomocą wyspecjalizowanych programów oraz firm działających w tej branży, wcześniej opisywane oraz podobne problemy mogą zostać rozwiązane lub przynajmniej zminimalizowane przez nowe oprogramowanie i optymalizację ECU. Kurs obejmuje także naukę oprogramowania do robienia chipów – WinOls firmy EVC.

Narzędzia do chip tuningu wymagane na kursie

Aby być uczestnikiem kursu wymagane jest posiadanie na kursie notebooka z zainstalowanym programem do chip tuningu WinOls (w wersji demo lub pełnej). Opcjonalnie istnieje możliwość zakupu pełnej wersji WinOls na kursie, po preferencyjnej zniżkowej cenie. Cena WinOls jest obniżona tylko dla uczestników kursu.

Nauka chip tuningu – dlaczego warto?

Na rynku istnieje kilka różnych rozwiązań. Można korzystać z Titanium, Swiftec i jeszcze kilku innych edytorów. Jednak my uważamy, że WinOls jest bezkonkurencyjny i jest jedynym narzędziem, pozwalającym stać się naprawdę dobrym tunerem. Dlaczego?

WinOls wydaje się trudny. Mapy trzeba znaleźć samemu lub posłużyć się dokumentacją, zwaną potocznie “damosami” (w rzeczywistości to dane w standardzie ASAP2). Konkurencyjne rozwiązania zapewniają “mappacki” albo “drivery”, czyli rozpisane podstawowe mapy.

Problem w tym, że wówczas tuner jest zdany na wiedzę i rzetelność tych, którzy te drivery przygotowali. A z tym bywa różnie, z przewagą takich, które są przygotowane błędnie, albo niechlujnie. Widzieliśmy już grupę osi obrotów w Siemens zaznaczoną jako mapę konwersji momentu obrotowego na dawkę paliwa (TQ-IQ). Żenujący błąd - w odróżnieniu od układów Bosch, osie obrotów nie znajdują się przy mapach, ale umieszczone są osobno i są zgrupowane.
WinOls wydaje się trudny i taki właśnie ma być. To nie jest proteza oprogramowania tuningowego, tylko w pełni profesjonalne narzędzie. Wyszkolony tuner potrafi zrobić w nim wszystko samodzielnie i nie jest ograniczany przez niedoróbki i słabości dostawców “driverów”. Warto poświęcić więc czas na szkolenie się w WinOls, zamiast tracić czas na edytory przygotowane dla amatorów.

Rodzaje szkoleń

Proponujemy szkolenia skierowane do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej oraz do pracowników naukowo-dydaktycznych wyższych uczelni technicznych.

Szkolenia pierwszego typu oferujemy na trzech poziomach: podstawowym, średniozawansowanym oraz zaawansowanym. Oferujemy również szkolenie z zakresu oprogramowania WinOLS (dostępne jako osobne szkolenie lub część szkolenia na poziomie średniozaawansowanym).

Drugi typ szkoleń oferujemy w formie warsztatów specjalistycznych: wsparcie informatyczne dla badań silników spalinowych.

Map switching lessons IDA Pro Ghidra chiptuning

Szkolenia Level 3 (map switching MD1/MG1) - wymagania

Szkolenie na poziomie 3 (przełączanie map, własny kod wewnątrz pliku chipowego itp.) - zakładamy, że znasz podstawy Ghidry, Ida Pro i ASAP2Demo lub Vector CANape.
Dla tych, którzy zaczynają od zera, potrzebujemy 5 dni na to szkolenie, zamiast 3 dni.
Znajomość WinOls i podstaw chip tuningu MED17/MG1/Simos & Diesel (EDC17, EDC16) jest obowiązkowa (w przeciwnym razie sugerujemy nasze szkolenie Level 1 lub Level 2).
Zapraszamy, jeżeli chcesz umieć coś więcej, niż tylko tuning w WinOls.

Terminy szkoleń

Terminy ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt: training@vtech.pl

Potwierdzenie uczestnictwa

Potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu jest wpłata zadatku w wysokości €300,00 (lub równowartości w złotych) dokonana na podstawie faktury proforma, obejmującej pełną wartość szkolenia. Całość opłaty za szkolenie musi być uiszczona w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W szczególnych przypadkach Organizator może udzielić zgody na inny termin zapłaty za szkolenie. Wpłaty należy dokonać przelewem na podane przez V-tech konto bankowe lub jeżeli prawo na to zezwala gotówką.

Zmiana terminu uczestnictwa

W przypadku, gdy uczestnik chce zmienić wcześniej potwierdzoną datę udziału, należy wysłać prośbę na adres training@vtech.pl najpóźniej 4 (cztery) tygodnie przed ustaloną datą szkolenia. Zmiana terminu w każdym przypadku oznacza wypłatę w sposób opisany powyżej. Nowy termin musi być uzgodniony wciągu 14 dni po przekazaniu i szkolenie musi odbyć się nie później niż 2 (dwóch) miesięcy od wystawienia faktury VAT.
V-tech Tuning s.c. zastrzega sobie prawo do żądania jednorazowej opłaty w wysokości € 100,00+VAT (sto) na koszty administracyjne.

Zasady uczestnictwa

Aby zapewnić stałą, wysoką jakość kształcenia V-tech Tuning s.c. zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu wiedzy każdego uczestnika szkolenia w dniu jego rozpoczęcia. Pozwala to zweryfikować, czy poziom wybrany przez uczestnika jest dla niego odpowiedni. W przypadku, gdy poziom wiedzy uczestnika jest wyższy niż wymagany, istnieje możliwość odbycia szkolenia na wyższym poziomie z zastrzeżeniem uiszczenia różnicy ceny. W sytuacji, gdy stan wiedzy uczestnika jest niewystarczający do odbycia szkolenia na jednym z poziomów ponadpodstawowych (średniozaawansowany lub zaawansowany), szkolenie zostanie przeprowadzony na niższym poziomie, odpowiednim dla poziomu wiedzy danego uczestnika. W takim przypadku uczestnikowi nie przysługuje zwrot różnicy w cenie szkoleń.


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres: training@vtech.pl

Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. V-tech Tuning zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz opisywanych na niniejszej stronie usług. Zmiany te mają wówczas charakter wiążący.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji w Wikipedii