Hamownie podwoziowe
Jako producent hamowni podwoziowych inercyjnych i obciążeniowych V-tech Dynamometers obecny jest na europejskim rynku już od ponad dekady. Nasze hamownie mobilne, jednoosiowe i 4x4 (dwuosiowe) znajdują się w warsztatach samochodowych, na uczelniach, u instalatorów gazu LPG do samochodów oraz w firmach oferujących chip tuning. Jeżeli chciałbyś zobaczyć naszą hamownię – odwiedź któregoś z naszych dealerów w Polsce i za granicą.
W obecnej chwili oferta obejmuje samochodowe hamownie jednoosiowe oraz hamownie podwoziowe dla samochodów z napędem 4×4, hamownie motocyklowe, dla quadów oraz hamownie dla traktorów i ciężarówek. Oferowane są zarówno w wersji inercyjnej, jak i obciążeniowej. Ceny hamowni podwoziowych ustalane są indywidualnie. Hamownie mogą być finansowane z funduszy europejskich na rozwój przedsiębiorczości. W przypadku zainteresowania – prosimy o kontakt: tel. 12 659 16 92.
Więcej informacji po kliknięciu w wybraną hamownię.
Hamownia podwoziowa VT-1
Hamownia podwoziowa przeznaczona do pomiaru mocy i momentu obrotowego w motocyklach. Standardowo występuje w wersji mobilnej, umożliwiającej transport urządzenia. Zmienny rozstaw przedniego widelca gwarantuje dopasowanie hamowni praktycznie do każdego rozstawu kół motocykla. Możliwość przygotowania wersji umożliwiającej również pomiar quadów.
Hamownia podwoziowa VT-2
Podstawowy model w naszej ofercie. Hamownia podwoziowa, jednoosiowa, umożliwiająca pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Hamownia podwoziowa VT-2/B1
Hamownia podwoziowa jednoosiowa, wyposażona w hamulec elektrowirowy o maksymalnym momencie hamującym 1000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-2/B2. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Hamownia podwoziowa VT-2/B2
Hamownia podwoziowa jednoosiowa. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-2/B1, z tą różnicą, że wyposażona jest w dwa hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 2000Nm - dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 1000KM. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.
Hamownia podwoziowa VT-4
Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, przeznaczona dla samochodów z napędem zarówno na jedną, jak i obie osie. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym.
Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi, umożliwiający pomiar najnowszych samochodów z aktywnym centralnym dyferencjałem lub zaawansowaną kontrolą trakcji. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.
Hamownia podwoziowa VT-4/B2
Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe o maksymalnym momencie hamującym 2000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-4/B4. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.
Hamownia podwoziowa VT-4/B4
Najbardziej zaawansowana hamownia podwoziowa z naszej oferty, wyposażona w cztery hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 4000Nm - dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 2000KM. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-4/B2.