Zmniejszanie zużycia paliwa w autach z instalacją LPG
Często słyszymy, że LPG to same zmartwienia i lepiej kupić diesla. Postanowiliśmy to sprawdzić na sobie. Do testu użyliśmy dwóch aut - jedno zostało zakupione już z założoną instalacją LPG (nie wiemy nawet przez kogo), do drugiego sami założyliśmy gaz. Aby dodać pikanterii, nie są to typowe auta z niemieckich stajni. Lubimy wyzwania, dlatego użyliśmy auta amerykańskiego oraz francuskiego.
W obu przypadkach, auta z instalacjami sprawowały się przyzwoicie - jedyna zasada, to nie oszczędzać na instalacji. W aucie, które zostało zakupione z instalacją, fachowcy powiedzieli, że jest to dobra instalacja i dobrze wykonana. Po kilku tysiącach kilometrów testy wypadły prawidłowo, odczuwalna była jednak lekka strata mocy i mniejsza elastyczność po przełączeniu na LPG.
Postanowiliśmy się temu przyjrzeć i jeśli to możliwe zaradzić. Testy rozpoczęliśmy zarówno na naszych autach, jak i z kilkoma zaprzyjaźnionymi firmami z branży gazowej w Polsce i w innych krajach Europy. Wykonaliśmy sporo pracy, aby móc jednoznacznie stwierdzić, że umiemy sobie z tym poradzić.
Wynik
Dzięki bezpiecznemu chip tuningowi aut z LPG udaje się zwiększyć moc i elastyczność aut wolnossących. Sprawność tuningowanego silnika wzrasta, a co za tym idzie obserwujemy zmniejszenie zużycia LPG. Są to oszczędności przekraczające 10%.
Wyniki badań zaskoczyły nie tylko nas, ale również zakłady montujące gaz. Współpraca z zakładami LPG nabiera coraz większych rumieńców.
Oferujemy nasze rozwiązania w promocyjnych cenach zaczynających się od 899 PLN przy odczycie przez OBD oraz od 1399 PLN w przypadku konieczności wymontowania sterownika ECU.