Language
PowerBox

Powerboxy – chip tuning samochodów na gwarancji

PowerBox

Jeżeli kupiłeś nowe auto i obawiasz się o gwarancję, to PowerBox jest rozsądną alternatywą dla chiptuningu. Nasze nowoczesne, cyfrowe moduly to zewnętrzne urządzenia, przypinane do auta za pomocą fabrycznych wtyczek, banalne w montażu i demontażu. Działają podobnie jak chip tuning - jednak niczego nie modyfikujemy w aucie a PowerBox możesz łatwo sam wypiąć przed wizytą w serwisie, a po wizycie powtórnie zapiąć. Co więcej - możesz sam zmieniać ustawienia mocy swojego samochodu (do dyspozycji przynajmniej 8 różnych poziomów mocy).

Dodatkowo jeżeli chcesz jednak w przyszłości mieć chip w aucie – możesz, po okresie gwarancji, zamienić box na chiptuning. Wystarczy że zwrócisz moduł, a Twój rabat wyniesie 30%. Jeśli jednak będziesz chciał go zatrzymać, skorzystasz z 10% rabatu na chiptuning.

PowerBox
V-tech Box Manager dla iOS

Premiera piątej generacji power boxów do chiptuningu przygotowana przez V-tech - twórców technologii boxów do diesla (Patent https://www.google.com/patents/WO2008130257A1?cl=en ) jest sterowana także bezprzewodowo przez iOS (iPhone i inne urządzenia ze stajni Apple) oraz Android. Technologie WiFi i Bluetooth pozwalają na kontrolowanie mocy, zmianę programów, włączanie i wyłączanie boxa oraz wiele innych, wciąż rozwijanych możliwości.

PowerBox
V-tech Box Manager dla systemu Android

Nowością jest także to, że nowy box dysponuje pełną kontrolą zmian mocy nie tylko w funkcjach obciążenia i obrotów, ale także kontrolą dynamiki zmian w czasie. Aby oszczędzać nierozgrzany silnik, PowerBox aktywuje się dopiero po 5 min. od włączenia. Hermetyzowana obudowa typu automotive z wymiennymi wiązkami pozwala na stosowanie boxa w samochodach z różnymi silnikami. Ułatwia to adaptację boxa do nowego samochodu, jak również pozwala dystrybutorom na programową zmianę jego typu.

Aplikacje do kontroli najnowszych power boxów są do pobrania bezpłatnie z Google Play (Android) oraz App Store (iPhone).

Jeżeli chcesz być dystrybutorem V-tech Power Box dla iOS i Android – skontaktuj się z biurem: 126586666, biuro@vtech.pl – możliwe jest także zamówienie przykładowych boxów w celu zapoznania się z produktem.

Możemy dostarczać również produkty z twoim logo (rebranding) oraz dostosować wygląd i opcje produktów do twoich potrzeb.

Często zadawane pytania

Czym jest box (moduł) do diesla?

Moduły cyfrowe V-tech Tuning służą do zwiększania mocy silników diesla (TDI, HDI, CDI, TDCI, JTD, CDI itd. – zobacz na możliwości tuningu Twojego auta do katalogu boxów).

Ich oferta obejmuje praktycznie wszystkie dostępne na rynku diesle.

Rozwiązania te są w całości opracowane przez V-tech i wciąż unowocześniane. Użyta w nich autorska technologia cyfrowa jest opatentowana w Urzędzie Patentowym RP.

Kiedy warto użyć boxa ?

Stosuje się je szczególnie w sytuacji, gdy obawiamy się utraty gwarancji na samochód lub chcemy mieć możliwość ponownego użycia już raz zakupionego tuningu w nowym samochodzie. Ponieważ box ma pasujące do Twojego auta fabryczne wtyczki - wypniesz go przed wizytą w serwisie. Podobnie postąpisz, gdy będziesz chciał sprzedać samochód.

Box możesz kupić (popatrz do cennika) lub wypożyczyć (zobacz ofertę).

Jakich efektów mogę się spodziewać ?

Efekty stosowania cyfrowych boxów V-tech są zbliżone do chiptuningu. Zmodyfikowany w oparciu o box silnik diesla może bez właściwie bez zmiany zużycia paliwa, lub w szczególnych przypadkach (ciągłe duże obciążenie, bardzo szybka jazda) przy nieznacznym tylko wzroście zużycia paliwa zwiększyć swoją moc o około 15%-20% a moment obrotowy do 25%. Ponadto oferujemy boxy do aut, do których nie ma rozwiązań chipowych – np. do Toyoty D-4D.

Aby znaleźć wykres do Twojego modelu auta odwiedź nasz katalog rozwiązań.

Zasada pracy

Box (moduł mocy) jest to rodzaj elektronicznego urządzenia instalowanego na linii sterowania i pomiarów stanu pompy w silnikach diesla. Mikroprocesor w nich zawarty wykrywa zakres znacznego wzrostu obciążenia i zwiększa wydatek paliwa poprzez rozkazy wysyłane na CAN-Bus (szynę transmisyjną sterującą osprzętem silnika – VP44PSG5) lub poprzez bezpośrednie (TDI PD, V30, Denso-VP, VP44PSG16, niektóre Common-Raile) lub pośrednie (Common-Rail, VP37) sterowanie pompą. Chwilowe zwiększenie dawki zmienia także nieco ciśnienie doładowania podnosząc je nieznacznie o 0.1 - 0.15 bar. Wykorzystując zjawisko zubożenia silnika TDi dawka jest zwiększana nieco ponad wartość, jaka wynikałaby ze wzrostu ciśnienia. W modelach z bezpośrednim sterowaniem wtryskiwaczami regulowany jest również (w zależności od obrotów i obciążenia) kąt wtrysku paliwa.

Cyfrowa technologia V-tech: ADPS

Nasze moduły cyfrowe zrealizowane są w opracowanej przez nas technologii ADPS - "Advanced Digital Processing System" - zaawansowane przetwarzanie cyfrowe oznacza, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem i z temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują Twoim silnikiem. Dziesięć tysięcy razy na sekundę mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania, dopasowując ją do Twoich potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem. Nasze rozwiązania jako jedyne stosują taką technologię, gwarantującą bezpieczeństwo i dobre efekty.

Czy boxy oferowane w Niemczech są lepsze?

Bardzo często są to te same boxy – V-tech sprzedaje swoje boxy pod swoją marką oraz dostarcza technologii kilku dużym niemieckim producentom. W Polsce oferujemy dokładnie takie same jakościowo rozwiązania, jakie kupują od nas nasi zagraniczni partnerzy.

Przykładowe wykresy mocy i momentu (kliknij aby otworzyć):

Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. V-tech Tuning s.c. zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz opisywanych na niniejszej stronie usług. Zmiany te mają wówczas charakter wiążący.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji w Wikipedii

facebook